Social Media Summit – ediţia 2011, Timişoara

Experienţa mea cu Social Media Summit 2011 se poate rezuma în trei cuvinte: fost, văzut, plăcut. Evenimentul organizat de revista Biz a avut loc în data de 12 octombrie 2011, în incinta Hotelului Timişoara din oraşul cu acelaşi nume, şi a reunit vorbitori semnificativi pentru domeniul social media.

Printre vorbitori s-au numărat:

  • Tiberiu Mercurian, Director de Marketing, Bergenbier
  • Cristian Manafu, Consultant Social Media, The Connector & Partners
  • Bobby Voicu, General Manager, Intact Interactive
  • Cristian China-Birta (Chinezu’), Blogger & antreprenor online
  • Georgiana Gheorghe, Corporate Communication Manager, Danone
  • Victor Kapra, Blogger & consultant online
  • Bogdana Butnar, Digital Marketing Consultant
  • Oltea Zambori, Blogger
  • Cristina Puţan, Blogger & PR Specialist, pentru a numi doar câţiva din ei.

Informaţiile au pornit de la lucruri mai generale – mediul online şi social media – până la altele mai specifice: la ce trebuie să fii atent când eşti blogger, ce relaţie există între companii şi bloggeri, cam cât se alocă sectorului social media din bugetul de marketing, corelarea activităţii din social media cu activitatea celorlalte departamente din companie pentru rezultate optime şi altele.

Volumul informaţiilor a fost în mod clar mai mare decât voi reda eu în continuare, la fel cum şi detalierea lor a fost mai amplă decât va fi la mine. Pe scurt, însă, câteva idei principale cu care am rămas şi pe care le consider relevante (chiar dacă aţi putea afirma că unele informaţii ne sunt deja cunoscute sau sunt „la mintea cocoşului”, mi se par destul de importante ca să le trecem în revistă):

  • blogul este un spaţiu personal, publici ce este în acord cu interesele tale şi ce consideri tu de cuviinţă
  • informaţiile de pe blog sunt ca orice altceva care ajunge pe internet: odată ajunse online, este improbabil să dispară de tot de pe internet, aşă că ar trebui să ne gândim de două ori înainte de a publica unele lucruri
  • încearcă să îţi rezolvi conflictele cu ceilalţi faţă-în-faţă, înainte de a lansa pe blog mesaje nu tocmai plăcute la adresa lor
  • dacă eşti blogger de profesie, ar fi bine să încerci să scrii doar despre ce te interesează şi te caracterizează, altfel vei pierde din credibilitate
  • companiile investesc din ce în ce mai mult în imaginea şi acţiunile lor din sectorul social media
  • companiile caută relaţii serioase cu bloggerii care să le reprezinte în social media.

Dacă v-am stârnit curiozitatea cu acest rezumat, vă recomand să nu rataţi ediţia de anul următor a Social Media Summit. Eu am plecat de la eveniment cu mult mai multe cunoştinţe despre social media şi, în special, despre blogging – fie că este vorba de blogging personal sau de blogging ca profesie.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s