O reclamă sinistră la telefoane mobile face vâlvă în Anglia

Am citit pe Adevărul o ştire despre faptul că britanicii vor să interzică o reclamă a unui retailer de telefoane mobile, pentru că este prea înspăimântătoare şi le produce coşmaruri celor mici. Iată reclama:

Mesajul reclamei – Missing our deals will haunt you.

Reacţia mea? Sincer? Păi hai să spunem aşa: originalitate, originalitate, că ştim că se cere, dar las-o-ncolo de treabă! Acuma chiar să faci o reclamă ce pare o secvenţă dintr-un film de groază cu fenomene paranormale nu mi se pare cea mai bună metodă de advertising. Încerc să mă gândesc ce a fost în mintea celor care au creat reclama. Ce şi-au imaginat ei că o să obţină cu fetiţa-fantomă care te sperie de nu mai poţi?! Că lumea o să vorbească despre reclama lor? Da, dar comentariile nu mi se par pozitive… Că toată lumea o să zică „Vai, ce reclamă tare!” şi o să dea fuguţa să îşi cumpere un telefon? Eu nu mă număr printre „toată lumea”. Da, de acord – reclama e interesantă şi aş putea să o văd la Noaptea Devoratorilor de Publicitate, pe post de ciudăţenie de reclamă care stârneşte oareşcare reacţii în sală. Dar pentru publicul larg, care include şi copii şi bătrâni? Nu. Chiar nu. Cred că o abordare mai potrivită ar fi fost să o vireze pe umor la sfârşit. Au încercat ei să facă ceva cu fantoma care are un telefon în mână şi la sfârşit face nişte semne cu mâinile, dar nu prea îmi vine să râd. Impresia care îţi rămâne este tot sinistră. Nu funny. Sinistră.

Pe mine una reclama nu mă convinge deloc să fug să îmi iau telefon de la ei. Şi dacă o să fiu bântuită că le-am pierdut deal-urile?! Eh, asta e. Îmi asum riscul!

Lasă un răspuns

