Vă prezentăm: Noapteaaa Devoratorilor deeee PUBLICITATE

Da, s-a întâmplat sâmbătă, 19 noiembrie 2011, la Sala Capitol din Timişoara. A fost prima mea interacţiune cu Noaptea în cauză, şi ca un rookie ce eram, nu am ştiut că cele trei cafele băute în acea zi nu vor fi suficiente. Aşa că am cedat după primele două calupuri de publicitate, lucru pe care trebuie să îl admit cu oarecare ruşine. Dar îmi propun ca la anul să fiu ultima persoană care iese din sală!😀

V-am zis că e prima oară când am fost la acest eveniment. Şi nu pot să zic decât atât: vreau şi la anul! Am fost întrebată de unii „da’ nu e plictisitor să stai să te uiţi atâtea ore la reclame”? Înainte de a le vedea, vă spun sincer că nu am ştiut ce să răspund la o astfel de întrebare. Dar după eveniment le-am putut spune cu siguranţă că nu, nu e plictisitor, pentru că reclamele selectate sunt (în marea lor majoritate) deosebite, sunt comice sau, dimpotrivă, şocante. Sunt genul de reclame pe care nu le vezi toată ziua, iar dacă le vezi se întâmplă de obicei când dai din întâmplare peste ele pe net. Au fost multe reclame care au stârnit râsete şi aplauze în sală. Dar au fost şi unele care au impresionat prin conţinutul lor puternic, momente în care se lăsa liniştea în sală şi parcă auzeai cum cade lumea pe gânduri după ce a văzut reclama.

Au fost multe reclame care mi-au plăcut, mi s-au părut foarte originale şi bine realizate. Mai jos aveţi una care m-a impresionat foarte tare şi m-a pus pe gânduri într-un fel care era probabil aşteptat de cei care au făcut-o:

A mai fost una care chiar m-a impresionat, dar într-un mod mai macabru. Din păcate nu am reuşit să o  găsesc. Era parte a unei campanii care încerca să convingă lumea despre importanţa folosirii scaunului special pentru copii mici în maşină. În reclamă apărea o mămică într-o maşină, ce îşi ţinea bebeluşul în braţe, spunând că „it’s just one corner” şi nu mai pune copilul în scaun. Groaza apare atunci când la o frână copilul zboară din braţele mamei şi se izbeşte de parbriz, lăsând o urmă mare de sânge. Iar la finalul reclamei apare mama care este internată la spitalul de nebuni, legănând în braţe un pachet din ghips şi bandaje, de forma bebeluşului pierdut. Chiar mi-a tăiat respiraţia pentru câteva secunde…

Şi ca să nu închei într-o notă aşa sumbră, vă arăt o mini-serie de reclame din categoria celor comice, care a stârnit muuulte râsete şi aplauze:

Genial. Serios.

2 thoughts on “Vă prezentăm: Noapteaaa Devoratorilor deeee PUBLICITATE

  1. Pingback: Evenimente de final de octombrie « sabinastoiciu

  2. Pingback: Noaptea Devoratorilor de Publicitate 2012 – umor pe pâine şi reclame cu chiloţi australieni (I) « sabinastoiciu

Lasă un răspuns

