Revenim la Black Friday – cifre, fapte şi un brand înregistrat

Vă amintiţi că nu demult am scris un post despre Black Friday (sau Vinerea neagră) şi despre nebunia care s-a creat în jurul lui eMag? Na, azi numai ce am găsit ştiri legate de această temă pe Adevărul şi pe blogul lui Zoso.

Se pare că eMag vrea să înregistreze marca Black Friday la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci. Ne e deja clar că ideea de Black Friday e preluată din Statele Unite, dar dacă nimeni nu a mai avut până acum pornirea de a demara un astfel de eveniment în România , eMag are şanse să poată înregistra marca.

Cât despre beneficiile Black Friday pentru cei de la eMag, astea arată cam aşa: până la ora 10 (deci exact atunci când încercam să intru şi eu la ei pe site) aveau 400.000 de vizitatori unici (adică aprox. 2% din populaţia României ), aprox. 34.000 de produse comandate, din care 28.000 făceau parte din oferta specială de Black Friday, şi o valoare a comenzilor situată undeva pe la suma de 4 milioane de Euro (repet, până la ora 10 dimineaţa!). Nu-i rău, nu? Vorba lui Zoso – şi mai zici că românii sunt în criză şi n-au bani…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s