Minte-mă frumos – o comedie pentru o seară/după-masă lejeră

Dacă aveţi poftă de ieşit în oraş la un film drăguţ, amuzant şi uşor de digerat, vă recomand comedia românească Minte-mă frumos. Regia e semnată de Iura Luncaşu, iar în rolurile principale îi veţi regăsi pe Diana Dumitrescu şi Andi Vasluianu, dar şi pe Antoaneta Zaharia şi Marius Damian.

Filmul se bazează pe o poveste de dragoste înfiripată online între două persoane care se dau drept altcineva.  De aici se nasc, de fapt, două poveşti de dragoste şi o grămadă de încurcături (vă las să descoperiţi singuri despre ce e vorba). Rolul lui Andi Vasluianu se aseamănă, zic eu, destul de bine cu cel jucat în Despre oameni şi melci – în sensul că interpretează un cuceritor înnăscut, ca să nu zic altfel😉 De Diana Dumitrescu mi-a plăcut tare mult în film, în ceea ce priveşte aspectul, şi mi s-a părut că seamănă destul de bine cu Katherine Heigl (alias Izzie din Grey’s Anatomy).

Pot să recunosc liniştită că au fost suficiente faze drăguţe, la care toată sala a râs cu poftă. Totuşi au fost şi câteva momente de regizare care au lăsat puţin de dorit, din punctul meu de vedere (vezi momentul când Danei, jucată de Diana Dumitrescu, îi trece brusc supărarea când primeşte un buchet de trandafiri). Evident că nu au lipsit nici fazele mai picante, şi ele destul de savuroase. Una peste alta, vă recomand să mergeţi să îl vedeţi într-un weekend în care vreţi să vă relaxaţi, iar apoi să îmi spuneţi cum v-a plăcut🙂

Sursa foto: Ştirile ProTV

Lasă un răspuns

