Oreo – biscuiţii minune (Sau forţa unui advertising bine făcut)

Astăzi s-a întâmplat marea minune: am gustat şi eu (în sfârşit) biscuiţii Oreo. După ce toată lumea şi-a declarat deja iubirea pentru ei. După ce au început să fie comercializate diferite alte preparate pe bază de Oreo. După ce toţi visează deja stilul de a mânca un Oreo – desfaci biscuitele, lingi crema, apoi mănânci restul cu lapte.

Drept să vă spun… Nu sunt impresionată. Dar deloc. Îmi pare rău pentru iubitorii acestui brand – sper să nu mă urâţi că nu vă împărtăşesc pasiunea! Nu pot să mă abţin să declar că mi se par la fel de buni ca orice alţi biscuiţi de cacao cu cremă de vanilie pe care i-am mâncat. Trebuie să adaug că nu i-am consumat cu lapte, pentru că niciodată nu alătur biscuiţii cu laptele (de fapt nu sunt un fan prea mare al laptelui). Dar nu cred că s-ar întâmpla vreun miracol odată cu această combinaţie.

Ceea ce admir eu însă cu adevărat când vine vorba de biscuiţii Oreo este succesul publicităţii făcute acestor dulciuri. Cred că cel care a făcut campania este un geniu, având în vedere că a reuşit să facă din aceşti biscuiţi un fel de… lovemark, să spunem aşa. Dat fiind faptul că pe mine nu m-a convins gustul, sau nu l-am găsit mai deosebit decât cel al altor biscuiţi asemănători, tind foarte mult să cred că succesul imens de care se bucură Oreo se datorează marketingului.

Am prieteni în România, care sunt înnebuniţi de biscuiţii aceştia. Dar ceea ce am văzut anul trecut în Statele Unite întrece nebunia prietenilor mei. Pe lângă faptul că toţi americanii mănâncă biscuiţii cu lingura mare, ei sunt clienţi fideli şi pentru îngheţată cu Oreo, prăjitură cu Oreo, chiar şi Fried Oreos (care habar n-am ce sunt sau cum sunt, pentru că nu m-a mânat curiozitatea să gust).

Mai jos – binecunoscutele instrucţiuni pentru a consuma corect biscuiţii:

Iar pentru pasionaţi – aici găsiţi tot felul de reţete cu biscuiţii miraculoşi. (Site-ul e intitulat foarte sugestiv „the power of Oreo„)

Voi sunteţi fani Oreo? Şi dacă da – de ce? Poate mă convingeţi şi pe mine🙂

Sursă foto

2 thoughts on “Oreo – biscuiţii minune (Sau forţa unui advertising bine făcut)

Lasă un răspuns

