Campania virală „Dumb ways to die” face furori online

Ieri mi-a spus un prieten – „hai să îţi arăt un clip hilar”. Iacătă-l:

Aparent destul de stupid, clipul m-a ţinut captivată până la sfârşit, din simplul motiv că doream să văd care este scopul lui. Videoclipuri similare pe care le văzusem, gen Happy Tree Friends, erau, pur şi simplu, parodii sau prostioare fără un mesaj foarte coerent. Odată cu finalul acestui clip însă, am fost destul de suprinsă de alăturarea firmei (ca să spunem aşa) cu mesajul transmis şi cu modul de transpunere a acestui mesaj. Mi se pare un mod ingenios – nu neapărat perfect, dar în orice caz ingenios – de a face o campanie pentru ca oamenii să fie atenţi atunci când se află în jurul unui tren (metrou). În mod sigur se remarcă prin originalitate şi prin caracterul de neobişnuit şi îndrăznesc să spun că Metro Australia a reuşit să stârnească serios atenţia.

Reacţiile pe Internet nu au întârziat să apară, o simplă căutare pe Google vă va dovedi că nu vă mint. Eu am găsit videoclipul azi, după ce mi-a fost arătat deja ieri, într-un mail trimis de 9GAG pe adresa mea, în care mi se ofereau „cele mai bune post-uri de săptămâna aceasta”.

Voi ce spuneţi de campanie? Stupidă sau ingenioasă?🙂

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s