La mulţi ani, 2013!

IMG_1323Aşa cum aud tot mai multă  lume plângându-se că timpul parcă s-a scurtat, aşa oftez şi eu când văd că deja a mai trecut un an. Dar nu e cazul, totuşi, să devenim dramatici, ci să întâmpinăm noul an cu bucurie şi entuziasm, cu credinţa că va fi un an mai bun decât cei precedenţi (da, ştiu că această urare a devenit deja un clişeu) şi cu mult zel pentru a ne îndeplini ţelurile fixate în pragul noului an. Nu ştiu  cum stă treaba la voi, dar eu mi-am propus una-alta pentru anul ce vine. Mă abţin însă de la a divulga despre ce este vorba, pentru că se spune că dacă sufli o vorba despre dorinţe (sau ţeluri în acest caz), ele nu se mai îndeplinesc🙂

Sunt curioasă cum aţi petrecut voi revelionul. Pe mine m-a surprins în faţa primăriei din Szeged, unde am admirat cele 10 minute de artificii, care păreau să nu se mai termine. Dacă vă întrebaţi ce căutam în Szeged, atunci daţi-mi voie să vă spun că m-am dus pentru a petrece o zi întreagă de bălăceală în apa termală de la Aquapolis. După câţiva ani de mers la munte de revelion, am zis să mai schimbăm puţin meniul🙂

În ceea ce priveşte noul an, vă doresc muuultă sănătate şi o căruţă cu noroc; să aveţi parte de nenumărate clipe frumoase alături de cei dragi şi să vi se împlinească până şi cele mai ascunse dorinţe! La mulţi ani!

Sursa foto: galeria personală

Lasă un răspuns

