Accesorii de primăvară

Cine mă cunoaşte ştie că tare îmi place shopping-ul, fie că e vorba de haine, pantofi, poşete sau accesorii. Am deja o colecţie frumuşică, dar nu ezit să o mai măresc.

Zilele trecute am căzut în mrejele bijuteriilor handmade. Avantajul de a avea prieten la Arhitectură este că eşti mereu tentat de diferite lucruşoare făcute de colegi de-ai lui – mărţişoare, accesorii, beţe de Moş Nicolae şi aşa mai departe. Iar dacă tot e martie, Luna Femeii, am zis să mă răsfăţ şi eu puţin🙂

Am fost vrăjită de două lănţişoare handmade, care mi s-au părut absolut irezistibile. Primul, care poartă semnătura Andra Bijoux, este un tip de bijuterie din categoria Wired Jewelry. Când l-am văzut, mi s-a părut că are un farmec aparte, putând să dea o notă deosebită unui outfit obişnuit.

colier wired

Al doilea colier este mai „inimos” şi are, parcă, un aer de primăvară, datorită designului vesel. Este făcut din ceramică şi face parte din colecţia Colour me pretty de la Friday Inspiration. Chiar dacă mie una îmi place foarte mult acest design cu inimioare, se poate realiza orice alt design care vă zâmbeşte. În plus, ce m-a încântat foarte mult la acest lănţişor a fost şi metoda de ambalare personalizată, după cum puteţi vedea şi în poză.

colier inimioareAşadar, dacă sunteţi în căutarea unor accesorii deosebite pentru sufleţelele voastre sau pentru a le face cadou unor persoane dragi, vă recomand să aruncaţi o privire la lucruşoarele frumoase făcute de Ruxi (Andra Bijoux) şi Raluca (Friday Inspiration).

P.S. Acest post nu este sponsorizat în vreun fel🙂

Lasă un răspuns

