Chiar şi Google ne păcăleşte de 1 Aprilie

Astăzi este 1 Aprilie, ziua în care toţi încercăm să născocim cele mai interesante păcăleli şi farse pentru cei din jur. Pentru cei care au fost nevoiţi să meargă de dimineaţă la birou şi au scăpat nepăcăliţi până când au deschis Google, motorul de căutare a avut grijă să le pregătească o mică surpriză de 1 Aprilie: Nasul Google.

google nose

 

Iar pentru cei mai somnoroşi din fire (cum am fost şi eu) – vă sfătuiesc să faceţi click pe Nasul Google şi să vedeţi ce se întâmplă. Eu vă mărturisesc că am trecut cu vederea ce scrie în chenarul roşu de mai sus. Deşi mi se părea ceva ciudat, am început să fac legăturile doar în momentul în care cei de la Antenne Bayern, postul german de radio pe care îl ascult la birou, au pomenit despre Nasul Google ca surpriza Google-ului pentru ziua de 1 Aprilie.

Mi se pare o păcăleală drăguţă, ingenioasă şi foarte bine realizată. Mai jos vedeţi ce am putut vedea şi eu când m-am lăsat „păcălită”:

google nose cabernet

google nose cabernet1   google nose cabernet2

 

Deci aţi înţeles, nu? E foarte simplu: apropii nasul de ecran, apeşi Enter şi începi să miroşi de îndată ce se transferă mirosul😀 Iar dacă te saturi, nu trebuie decât să apeşi „Nu mai mirosi„. Floare la ureche🙂

google nose ajutor

 

Dacă mirosul nu se transferă şi nu simţiţi absolut nimic, nu ezitaţi să apelaţi la Ajutor. Acolo veţi vedea că unele mirosuri nu sunt compatibile cu anumite dispozitive şi că nu este indicat să muşcaţi sau să lingeţi ecranul🙂 Iar în caz că încă aveţi impresia că a înnebunit Google, secţiunea asta vă lămureşte: este Ziua păcălelii.

Să aveţi parte de cât mai multe păcăleli reuşite!

Sursa: Google

Lasă un răspuns

