Adieri de primăvară

Mă uit pe geam şi văd ploaie. Ascult radio şi anunţă ploaie. Mă uit pe Facebook şi văd că lumea se plânge de ploaie.

Aşă că m-am hotărât să aduc nişte adieri de primăvară pe blog, odată cu introducerea unei noi categorii în lista existentă: Photography. Aici veţi putea găsi rezultatele unei pasiuni pe care o am deja de câţiva ani şi pe care vreau să o dezvolt.

Mai jos aveţi câteva poze pe care le-am făcut cu ocazia ultimelor resturi de zăpadă din Timişoara, într-o zi călduroasă şi cu un soare superb. Sper să vă placă🙂

IMG_1649_logo

IMG_1642_logo

IMG_1641_logo

IMG_1651_logo

Lasă un răspuns

