Work and Travel USA – O experienţă personală

Ameeerica… ţara tuturor posibilităţilor – sau cel puţin aşa se spune, nu? Ei, zicala nu e departe de adevăr, iar America poate să ne fie mai aproape decât credem.

Work and Travel USAAcum 2 ani de zile, mai exact acum 2 veri, mi-am luat inima în dinţi şi am zis să văd şi eu ce e cu programul acesta Work and Travel despre care vorbea toată lumea. Împreună cu prietenul meu am trecut prin tot procesul Work and Travel: frământările gen „să plec sau să nu plec?”, informarea, luarea deciziei, înscrierea în program, completarea actelor şi luarea vizei, pregătirile de plecare, şederea acolo – cu aventurile aferente – şi întoarcerea în ţară.

Experienţa noastră a fost una plăcută, până la urmă. A fost şi greu, am avut şi momente în care am spus că îmi fac bagajele şi plec acasă, dar în final nu mi-a părut rău că am plecat cu acest program. Am făcut şi puţin shopping, ca toţi ceilalţi care pleacă în State cu Work and Travel, iar la sfârşitul şederii am savurat din plin partea de travel.

Ce pot să vă spun este că am rămas cu o oarecare nostalgie care apare ori de câte ori mă gândesc la perioada petrecută acolo, când mă întreabă cei din jur cum a fost sau când îi aud pe toţi cei care vor să plece prima sau a ţ-şpea oară în America.

Iar fiindcă m-a întrebat multă lume cum a fost şi fiindcă acum este sezonul pregătirilor pentru acest program, am decis să scriu o serie de articole pe blog despre tot ceea ce a însemnat experienţa Work and Travel pentru mine – atât pregătirile, partea de work, cât şi partea de travel. Sper să vă ajute, dacă sunteţi în căutare de informaţii pe acest subiect, iar dacă nu – sper să savuraţi cele povestite🙂

Sursa foto: Keep calm

One thought on “Work and Travel USA – O experienţă personală

  1. Pingback: Work & Travel USA: Partea de travel (I) | Sabina Stoiciu

Lasă un răspuns

