Timişoreana & Farmec: Branduri româneşti, mai aproape de publicul lor

De curând am fost foarte plăcut surpinsă de două branduri autohtone, mai exact de iniţiativa lor de a fi mai aproape de publicurile lor. O acţiune foarte bună de PR, dacă mă întrebaţi pe mine.

Fabrica de bere Timisoreana

Primul brand în cauză este Timişoreana, care mi-a făcut, oricum, o impresie foarte plăcută de când a adoptat strategia de branding cu „Povestea merge mai departe” şi tot ceea ce este asociat acesteia (reclamele, identitatea vizuală, amenajarea spaţiilor). Concomitent cu Serbările Timişoreana (vechiul Festival al Berii, care şi-a schimbat denumirea în favoarea brandului local) şi cu lansarea berii Timişoreana Brună, s-a organizat şi a doua ediţie de Porţi Deschise la Fabrica de bere Timişoreana. Înscrierea pentru turul de vizitare s-a făcut atât în mediul online, pe Facebook, cât şi în offline, la căruţa amplasată de cei de la Timişoreana în Piaţa Unirii. Odată ales prin tragere la sorţi, un vizitator era sunat ca să confirme când ar putea participa la tur. În grupe relativ mici, potrivite pentru o vizită într-o fabrică funcţională, unde mai trebuie să şi auzi ce spune ghidul, s-a făcut un tur de aproximativ o oră al diverselor spaţii din incinta fabricii de bere. Ca vizitatori, am primit explicaţii despre procesul de fabricaţie al berii sau despre modul de funcţionare al câtorva instalaţii din fabrică şi am fost invitaţi să degustăm produse din diferite etape ale procesului de fabricaţie: malţ, must de bere, must hameiat, drojdie, bere tânără şi bere matură. La sfârşitul turului am fost conduşi la terasa berăriei, unde am putut servi, din partea casei, o halbă de bere cu Timişoreana blondă sau Timişoreana nefiltrată. În timp ce aşteptam, ne-au fost pregătite şi câteva surprize: o diplomă de Vizitator calificat şi o cărticică cu istoria fabricii de bere. Această cărticică, foarte bine realizată din punct de vedere grafic şi conceptual, includea la sfârşit şi o poză de grup din timpul vizitei.

Curtea Berarilor Timisoreana

Al doilea brand care m-a impresionat pozitiv este Farmec. Cei de la Farmec au organizat o serie de întâlniri în mai multe oraşe, cu câteva dintre consumatoarele lor, pentru a discuta cu acestea despre produsele Farmec, pentru a afla feedback-ul faţă de acestea şi pentru a le răspunde consumatoarelor la întrebări. Alina Crâncău, cea care se ocupă de comunicarea online a brandului, a ţinut o scurtă şi antrenantă prezentare despre brand şi despre câteva produse. În cadrul întâlnirii am putut vedea clar, prin intermediul Alinei, că cei de la Farmec sunt nişte oameni foarte dedicaţi în privinţa a ceea ce fac şi foarte orientaţi către consumatori/consumatoare. Gama de produse cuprinde mult mai multe decât ştiam eu şi acoperă atât segmentul îngrijirii tenului, părului sau unghiilor, cât şi segmentul curăţeniei din casă. Vă recomand să vă uitaţi pe site-ul lor, pentru că veţi găsi o sumedenie de produse la preţuri accesibile şi care se bucură de un feedback foarte bun din partea doamnelor şi domnişoarelor „fermecate.” Cele care au participat la întâlnirea cu brandul au avut parte şi de un mic cadou-surpriză, şi anume noua colecţie de  lacuri de unghii Farmec Collection.

Lacuri de unghii Farmec Collection

După cum vă spuneam, am numai cuvinte de laudă la adresa celor 2 branduri, din punct de vedere al acţiunii pe care a organizat-o fiecare. Să sperăm că pe viitor vom avea parte de o astfel de atitudine din partea cât mai multor branduri.

2 thoughts on “Timişoreana & Farmec: Branduri româneşti, mai aproape de publicul lor

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s