Iubitoare de mare, caut sejur perfect

De câţiva ani încoace am mers în fiecare an la mare. Nu la noi, pentru că ultima mea experienţă cu Marea Neagră nu a fost deloc favorabilă şi mi-a lăsat ceva sechele. S-or mai fi schimbat lucrurile de atunci, dar parcă tot prefer un sejur pe meleaguri străine.

Aşa că în fiecare an începe goana după sejurul perfect la mare: să fie o destinaţie pe placul nostru, să fie condiţii bune şi… să fie cât mai ieftin. Nici nu am pretenţii. Şi totuşi am găsit mereu câte un sejur cu care am fost mulţumiţi, când am pus în balanţă ce-am văzut, ce-am făcut şi cât am plătit pentru asta.

Anul acesta însă căutarea mi s-a părut mai grea ca niciodată. Ce-i drept, planificarea sejurului a fost puţin încurcată de câteva deadline-uri din viitorul apropiat, dar chiar şi fără ele, sejurul perfect parcă tot fugea de mine. În primă fază am găsit nişte sejururi în Grecia, în Corfu, la 100 de Euro de persoană. Nu, nu era ţapă, era vorba o agenţie destul de cunoscută care avea nişte oferte speciale. Atât de speciale, încât bineînţeles că s-au dat până să apucăm şi noi vreuna.

Apoi am căutat alte oferte pentru Corfu, tot pe net. Având în vedere că voiam transport cu autocarul şi un preţ decent pentru sejur, oferta nu a fost prea largă, iar ceea ce am găsit la preţuri ok era cu plecare din Bucureşti. Bun, am fi făcut-o şi pe asta, dacă era musai. Doar că am zis să caut ceva oferte cu plecare din Timişoara, că la câte agenţii avem prin oraş, trebuie să fie ceva şi pe placul şi buzunarul nostru.

Atunci am început să mă enervez. De ce? În primul rând pentru că agenţiile din Timişoara nu prea au ofertele trecute pe site-uri. Sau dacă le au, nu sunt complete şi lipsesc, de exemplu, mici amănunte cum ar fi preţul. Aşa că m-am luat frumos şi m-am dus în vizită la câteva agenţii, dacă am văzut că altfel nu se poate. Am continuat să mă minunez când am văzut că merg degeaba la diferite agenţii, din moment ce toate au aceleaşi oferte pe care le vând mai departe pentru o mare şi tare agenţie, pe care n-o numesc, pentru că nu vreau să le fac reclamă gratis. Pentru Corfu n-am găsit mai nimic, pentru că totul era fie foarte scump, fie nu se oferea transport cu autocarul, fie nu mai erau locuri.

După îndelungi căutări, frământări şi răsturnări de situaţie (atunci e prea cald, acolo e prea departe, dincolo e prea frig, atunci nu pot eu, altcândva nu poate el şi aşa mai departe), se pare că vom merge la Budva, în Muntenegru. Om lăsa Corfu pentru la anul, când o să stăm cu ochii nedezlipiţi de la ofertele speciale. Un lucru însă mi-e clar: trebuie să munceşti mult, ca să găseşti vacanţa perfectă. Şi la propriu, şi la figurat.

Thassos

Thassos, 2012

Lasă un răspuns

