Work & Travel USA: Partea de travel (I)

A trecut ceva timp de când am început o serie de postări despre experienţa mea cu Work & Travel din 2011. De fapt, a trecut ceva vreme de când nu am mai scris pe blog. Adevărul e că-i greu să lucrezi, să faci un master, să fii fotograf  (amator, deocamdată) şi să mai faci alte câteva chestii pe lângă, toate în acelaşi timp. Şi uite aşa, blogul, sărăcul, rămâne puţin în urmă.

Să revenim la Work & Travel. Am hotărât iniţial să încep să scriu despre acest subiect, pentru că mă întreba foarte multă lume cum a fost. La toţi le povesteam acelaşi lucru – a fost şi greu, a fost şi frumos, iar pe scurt a fost o experienţă pe care aş recomanda-o oricui, măcar aşa să vadă cum e viaţa cu Work & Travel. Nu ştiu cât aţi citit din ce am scris pe tema asta, dar până acum v-am împărtăşit:

Eu zic că e timpul să trecem la partea în care vă povestesc cum a fost cu travel-ul din Work & Travel, aşa cum am promis mai demult. Să o luăm aşa: după trei luni în care am muncit cum, unde şi cât am putut, după ce am savurat oceanul, plaja şi (mai mult sau mai puţin) soarele din OC, după ce am fost evacuaţi timp de un weekend din cauza uraganului Irene (de care am scăpat fără nicio problemă), am zis că e timpul pentru o vacanţă. Vorba aia – nu ştii niciodată când mai ajungi în America, aşa că de ce să nu profiţi când eşti acolo?!

Deşi am cam oscilat iniţial în privinţa ei, sfârşitul verii în SUA ne-a adus o excursie ce zic eu că a meritat fiecare cent. Gabi de la Work Profiler organizează (sau cel puţin organiza) un Coast-to-Coast Trip de 17 zile (!!!) pentru studenţii veniţi în State (şi nu neapărat cei veniţi prin Work Profiler). În excursia asta plecai de pe Coasta de Est, mergeai cu un van până pe cea de Vest şi înapoi, oprindu-te la New York.

În afară de excursia asta de la o coastă la cealaltă şi înapoi, am mai făcut încă 2 excursii prin centrele de studenţi din OC: prima, de două zile, la New York, iar a doua, de o zi, la Washington DC. Dacă excursia cea mare a fost la finalul sezonului, după ce am plecat din OC, cele două au fost printre job-uri, aşa cum s-a putut, undeva mai către finalul verii. Nu mai ştiu să vă spun cât a costat fiecare, dar oricum nu ştiu cât de relevant ar fi, având în vedere că au fost acum trei ani. Ce pot să vă spun însă este că au fost foarte faine amândouă şi mă bucur că le-am făcut, deşi mi-ar fi plăcut să dureze fiecare câte o săptămână🙂

Până să mă apuc să vă povestesc cum a fost în Coast to Coast Trip, o sa vă arăt câteva poze din excursia la Washington DC, unde am stat doar o zi, în care am încercat să vedem cât mai multe.

The White House

Washington Monument

Smithsonian Natural Science Museum

 

Smithsonian Air Space Museum

US Capitol

US Capitol visitors

US Memorials

Cam atât cu Washington-ul – Casa Albă, Smithsonian Museums, US Capitol, Lincoln Memorial, Washington Monument şi alte monumente. În postările viitoare vă povestesc despre excursia Coast to Coast. Staţi pe aproape🙂

 

Lasă un răspuns

